Υπ. Σύμβουλοι Δημοτικής Κοινότητας Ιτέας - Ε. Π. Ιτέας (Παναγιωτόπουλος Αθ.)


  ------------------------------------------------------------
  ΓΟΥΩΡΘ ΤΖΩΝ-ΤΑΟΥΝΣΕΝΤ ΤΟΥ ΓΟΥΙΛΛΙΑΜ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΙΤΕΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ «ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΔΗΜΟΥ ΔΕΛΦΩΝ»
Όταν σε ηλικία 19 ετών επισκέφτηκα τους Δελφούς με τα αδέρφια μου και είδα από ψηλά το Δελφικό Τοπίο και την Ιτέα ένοιωσα ότι εδώ θέλω να έρθω να ζήσω. Επέστρεψα, σε ηλικία 29 ετών για να μείνω! Μετά από σαράντα ολόκληρα χρόνια διαμονής μου στην Ιτέα με πολύ χαρά θα ήθελα να της επιστρέψω λίγη από την αγάπη που μου έχει δώσει, η Ιτέα και ο κόσμος της, όλα αυτά τα χρόνια. Είμαι ευγνώμων που ο κύριος Θανάσης Παναγιωτόπουλος με τίμησε με την πρότασή του να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της Ανανεωτικής Δύναμης Δελφών.

Βιογραφικό Σημείωμα

Γεννήθηκα το 1944 στο West Chester, Pennsylvania, Η.Π.Α. και έζησα εκεί έως το 1974. Από το 1974 και μετά ζω στην Ιτέα, Φωκίδας. Έκανα σπουδές στην Αγγλική Φιλολογία, την Αρχαιολογία και τα Παιδαγωγικά και πήρα Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών στη Διδασκαλία των Αγγλικών.Δίδασκα από το 1969 σε σχολεία στις Η.Π.Α. και από το 1974 αγγλικά στην Ελλάδα. Συμμετείχα σαν εξεταστής στις εξετάσεις του PALSO για την πιστοποίηση γνώσης της αγγλικής γλώσσας για σειρά ετών.Είμαι παντρεμένος από το 1976 με τη Φωφώ Ταλαρούγκα.
Είμαι μέλος του TESOL Greece (Επιστημονικό Σωματείο για την Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στην Ελλάδα) από το 1994 και υπήρξα ταμίας του Σωματείου για μια περίοδο.Έχω συμμετάσχει σαν μέλος στο Διοικητικό Συμβουλίο του Ναυτικού Ομίλου Ιτέας για ένα χρονικό διάστημα. Συμπεριλαμβάνομαι στα ιδρυτικά μέλη του Πολιτιστικού Ομίλου Ιτέας «Ο Δεσμός», έχω υπάρξει ταμίας του και είμαι Αντιπρόεδρος του Ομίλου από το 2014.
Στα ενδιαφέροντά μου συμπεριλαμβάνονται το πιάνο, η ορειβασία, το ποδόσφαιρο και η αρχαιολογία.

http://andidelfon.blogspot.gr/2014/04/blog-post_6913.html
------------------------------------------------------------
 ΚΑΛΠΟΥΖΟΥ ΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΟΥ

Αγαπητοί μου φίλοι, σε μία νέα περίοδο της ζωής μου κατά την οποία επιθυμώ
να προσφέρω στην πόλη που γεννήθηκα πέτυχε η πρόταση του Θανάση Παναγιωτόπουλου,
ενός ανθρώπου τον οποίο θαυμάζω και υπερεκτιμώ και ο οποίος με κάλεσε και με βρήκε
σύμφωνη με την άποψη του να λέμε όχι στις παρατάξεις και τα παραταξιακά ψηφοδέλτια.
Να λέμε όχι στα χρίσματα και τους χρισμένους. Να λέμε ναι σε καινούργιους ανθρώπους στα ψηφοδέλτια, να ακούμε τους θυμωμένους νέους της πόλης μας, τους άνεργους συμπολίτες μας, τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων με τα άδεια μαγαζιά, να θέλουμε την αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δήμου στην πόλη μας, την αναβάθμιση του ρόλου των τοπικών συμβουλίων, την καθαρή Ιτέα, την καθαρή θάλασσα, να φύγουν επιτέλους οι πέτρες από τα μπάζα δεκαετιών στις ακτές μας και τόσα άλλα απλά καθημερινά, που όλοι μαζί θα χτίσουμε συλλογικά στην πόλη μας απ’ την αρχή, με τον κάθε πολίτη ενεργό και συμμέτοχο, για να έρθει η Δημοκρατία και ο διάλογος ως ο θεμέλιος λίθος της προόδου στην πόλη μας. Έτσι απλά σας ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου στην «Ανανεωτική Δύναμη Δήμου Δελφών».

http://andidelfon.blogspot.gr/2014/04/blog-post_8.html
------------------------------------------------------------
  ΚΟΓΙΩΤΑ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ ΤΟΥ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥ
------------------------------------------------------------
 ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ