Υπ. Σύμβουλοι Δημοτικής Κοινότητας Άμφισσας - Ε. Π. Άμφισσας (Παναγιωτόπουλος Αθ.)


 ------------------------------------------------------------
 ΒΑΪΔΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΥ ΣΙΜΟΥ

Αγαπητοί συμπολίτες, φίλες και φίλοι,
Εμπιστευόμενος το πρόσωπο και γνωρίζοντας την ικανότητα του κ. Αθανάσιου Παναγιωτόπουλου να υλοποιήσει τις προτάσεις του για το Δήμο Δελφών ανταποκρίθηκα θετικά στο κάλεσμά του. Με αίσθημα ευθύνης για τη πόλη μας αποφάσισα να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο της Ανανεωτικής Δύναμης Δελφών για το Τοπικό Συμβούλιο Άμφισσας.

Λίγα λόγια για μένα:
Γεννήθηκα στην Άμφισσα όπου και τελείωσα τις μαθητικές μου σπουδές. Αποφοίτησα από τη Σχολή Τεχνικών Υπαξιωματικών της Πολεμικής Αεροπορίας (Σ.Τ.Υ.Α.). Υπηρέτησα σε πολλές Μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας και σε θέσεις ευθύνης. Μετά την αποστρατεία μου κατοικώ μόνιμα στην Άμφισσα με την οικογένεια μου. Είμαι παντρεμένος με την Αθηνά Καστανά και έχω τρία παιδιά. Είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Άμφισσας

Γεώργιος Βαϊδάνης του Σίμου

http://andidelfon.blogspot.gr/2014/05/blog-post_5.html


------------------------------------------------------------
 ΒΕΝΕΤΣΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΟΥ ΚΡΕΜΕΖΗ

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα

Γεννήθηκα στη Τρίπολη Αρκαδίας τον Ιούλιο του 1983 και από το 1987 εγκατασταθήκαμε μόνιμα στην πόλη της Άμφισσας από όπου και κατάγομαι. Το 2001 σε ηλικία 18 ετών εισάχθηκα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και συγκεκριμένα στο τμήμα Λογιστικής και χρηματοοικονομικής όπου και αποφοίτησα το 2006. Εργάστηκα ως φοιτητής τόσο σε διαφημιστικές εταιρίες όπως η Frontline όσο και στο Ελεγκτικό συνέδριο της Άμφισσας.
Τη στρατιωτική μου θητεία την υπηρέτησα ως δόκιμος έφεδρος αξιωματικός στη Σπάρτη έπειτα στη Κω όπου συμμετείχα ως εκπαιδευτής σε σχολείο εδικών δυνάμεων των ΕΠΟΠ .Απολύθηκα με το βαθμό του Ανθυπολοχαγού από την ΑΣΔΥΣ/ΔΕΜ.
Για δύο χρόνια εργάστηκα στην κτηματομεσιτική εταιρεία Homentality ενώ ταυτόχρονα ως καθηγητής στο μάθημα Αρχές οικονομικής θεωρίας στο φροντιστήριο Μίταλας όπου εργάζομαι ως σήμερα.
Το 2009 διορίστηκα στο Κατάστημα κράτησης Μαλανδρίνου όπου εργάζομαι ως σήμερα και για ένα έτος στο τμήμα μισθοδοσίας αυτού.
Ως αθλητής του Δόλιχου Άμφισσας συμμετείχα σε δύο πανελλήνια πρωταθλήματα στο αγώνισμα της σφαιροβολίας , ενώ το 2002 κατέκτησα στο πανεπιστημιακό πρωτάθλημα της Πάτρας τη 3η θέση στο ομαδικό του πινκ πονκ και την 8η θέση στο ατομικό.
Από την ηλικία των 13 αγωνίζομαι ως σήμερα στην ομάδα καλαθοσφαίρισης του Μάκαρου Άμφισσας ενώ τη τριετία 2001-2004 φόρεσα τη φανέλα του Γυμναστικού Συλλόγου Ιτέας.
Έχω ακόμη μία αδερφή μεγαλύτερη την Αργυρώ ιατρό στο επάγγελμα όπου ζει μόνιμα πλέον στη Σουηδία.

http://andidelfon.blogspot.gr/2014/04/blog-post_21.html


------------------------------------------------------------
 ΚΑΛΑΝΤΖΑΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ

Γεννήθηκα και ζω στην Άμφισσα.
Είμαι απόφοιτος της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων. Εργάστηκα στο ΤΑΣ  Άμφισσας, στο Τα.Ε.Ι.Τουριστικών Επιχειρήσεων Άμφισσας και από το 2003 στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας ως υπεύθυνη εκδηλώσεων.
Είμαι μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Εθελοντών Άμφισσας "Οι Άγιοι Ανάργυροι" από το 2009.
Είμαι παντρεμένη με τον Γιάννη Λιανουλόπουλο και έχω δύο κόρες.
Βάσω Καλαντζάκου

http://andidelfon.blogspot.gr/2014/05/blog-post_7126.html


------------------------------------------------------------
 ΚΟΚΜΟΤΟΥ ΜΑΡΙΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ

Αγαπητοί συμπολίτες, φίλες και φίλοι,
Το αίσθημα ευθύνης ως μητέρα δύο παιδιών σχολικής ηλικίας , η πολυετής εμπειρία που απέκτ εμπειρία και η γνώση  των τοπικών προβλημάτων είναι ο «κοινός τόπος» συστράτευσης όλων μας για την επίλυσή τους.
Ησα, λόγω της δουλειάς μου στην Ολυμπιακή Αεροπορία, στην επικοινωνία με τον συνάνθρωπό μου για την ικανοποίηση των αναγκών του και τα «κακώς κείμενα» που όλοι βιώνουμε , ήταν η αφορμή για να ασχοληθώ για πρώτη φορά με τα κοινά. Στην απόφασή μου αυτή συμπαραστάτης είναι η οικογένειά μου και εμπνευστής μου οι ανιδιοτελείς-καθαρές θέσεις και απόψεις του Θανάση Παναγιωτόπουλου.
Επειδή στην προσπάθεια αυτή δεν περισσεύει κανείς , τίθεμαι με όλες μου τις δυνάμεις στον κοινό αγώνα και ζητώ την στήριξή σας για να φτιάξουμε την πολη μας λειτουργική και ανθρώπινη.


                                                                                                                           
Μαρία  Κοκμοτού
Υποψήφια Τοπικη Σύμβουλος
Του Συνδυασμού «Ανανεωτική Δύναμη του Δήμου Δελφών»

http://andidelfon.blogspot.gr/2014/05/blog-post_9941.html


------------------------------------------------------------
ΣΤΑΘΑΚΗ ΑΡΤΕΜΙΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ


------------------------------------------------------------
ΤΣΑΡΚΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ